reklama

Prečo už nepovoľujem diskusie v článkoch...

Ako je dobre známe, tak ako v dave, tak aj na internete strácajú ľudia ako jednotlivci zábrany a robia veci, ktoré by za normálnych okolností nerobili. To je aj prípad anonymného vystupovania na internete pod nejakým voľne zvoleným menom.

Písmo: A- | A+

Keď som začínal písať tento blog, automaticky som povoľoval diskusie k článkom. Veď nech sa iní vyjadria čo si o tej danej veci myslia. S odstupom času a po niektorých príspevkoch, ktoré ma jednak nepotešili či urazili a jednak ich riešili admini som sa rozhodol nekaziť si náladu a nepridávať ešte aj prácu iným.

Kolegovia v práci sa často zvyknú zabávať čítaním takýchto diskusií ako sa to vždy po pár príspevkoch zvrhne do vzájomného nadávania si a osočovania sa a musím sa priznať, že aj ja som sa občas do takého začítal. To ale neznamená, že to schvaľujem.

Mô osobný názor je, že človek, ktorý sa naozaj chce k niečomu vyjadriť si ma nájde a kontaktuje. Ten, čo prišiel iba vyrývať a nadávať mi a riešiť si tým nejaké svoje osobné problémy to chce urobiť s minimom energie, teda prispieť do diskusie dvoma klikmi.

Ako teda môžete očakávať, diskusia k tomuto článku zostane pochopiteľne zatvorená, rovnako ako vo všetkých ďalších, ktoré budú nasledovať.

Jozef Kriváň

Jozef Kriváň

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

konštruktér pracujúci v automobilovom priemysle Zoznam autorových rubrík:  RodinaSpoločnosťAutáCestovanieIné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu